woensdag 14 maart 2018

Zoekplaatje...

Het was vandaag heerlijk weer... er waren zelfs weer fietsers uit Brabant, die in de Theewagen een bakkie kwamen doen... Tuinman Gerard kwam even kijken of er nog wat te doen was in de tuin... nou, hij hoeft zich niet te vervelen wat het gazon en de vijver betreft...  Onder in de vijver beginnen de algen al weer te groeien... en ook de krabbescheer heeft tot nu toe de vorst overleefd... maar ik roep nog niet te hard want het schijnt weer te gaan vriezen... Toen vanmiddag de zon op het vijverwater scheen zag ik een hele school minivisjes... speldenknopjes zeg maar... Geen idee waar die nu vandaan komen... er zitten geen vissen in mijn vijver... Ik vul de vijver wel eens bij met weteringwater...met een waterpomp... Zou het kunnen dat er zo dan vissenkuit meekomt...? En wat voor vissen worden het...? Zou het kuit van de snoek zijn die onder mijn stoep woont...? Het is niet te hopen... En moet ik dit kleine grut gaan voeren...? Veel vragen dus... wie het weet mag het mij zeggen... Als je goed op de foto kijkt... zie je ze zwemmen (weer eens wat anders dan vliegen)...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten