dinsdag 20 maart 2018

Verschil...

Vanmiddag is officieel de Lente begonnen... Om nu te zeggen dat het de hele dag lenteachtig rook... nou nee... Bij buurman boer werd mest uitgereden... en omdat er een straffe noordenwind stond... zat ik de hele dag in de stank... Overal in huis rook ik het... ons huis is dus niet optimaal geïsoleerd... bleek deze dag... Maar ja... wat moet... dat moet... want als je het verschil ziet van 20 maart vorig jaar en nu... dan begrijp je waarom... Vorig jaar op 20 maart was het gras al behoorlijk hoog op het weiland... en groen... Dat is goed te zien op de foto met de viooltjes... de foto ernaast heb ik vanmiddag gemaakt... Zoek de verschillen zou ik zeggen... De natuur loopt dus een stuk achter... maar de buurmeiden willen straks wel op tijd naar buiten... dan moet er dus wel gras zijn om te eten... En tja... als je op het platteland woont weet je dat je een paar dagen per jaar in de stank zit... Ik heb het er wel voor over... ! Ik steek vanavond wel een paar geurkaarsjes aan...

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten