maandag 19 maart 2018

Meedenken...

Zo... de eerste banen behang zitten op de muur... en het is er nog niet afgevallen ook... Het was prima weer om vandaag binnen te klussen... want buiten is het nog steeds veel te koud... Op mijn blog van vorig jaar zag ik dat ik half maart al zat te genieten in mijn tuin van mijn schone vlonders en zomerklare tuin... Nu moet ik nog helemaal beginnen... is de grond zelfs nog bevroren... Afgelopen nacht heeft het nog hard gevroren... de wetering lag dicht... en de zwanen dienden vandaag als natuurlijke ijsbrekers... bizar hoor... Jansen, onze kater, koesterde zich in het avondzonnetje... met zijn rug uit de wind... en zijn snoet in de zon... Morgen wordt het minder koud... zouden we dan toch eindelijk richting Lente gaan... ?  De foto van de zwanen heeft een buurman vanochtend gemaakt en aan mij doorgeappt... toch leuk dat men meedenkt voor deze blog...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten