zaterdag 17 maart 2018

Schilderen... 

Vandaag geen tijd gehad om een foto te maken... Het was trouwens veel te koud om buiten te zijn... ook voor de dieren...  Zelf was ik druk met het schilderen van een slaapkamer... en dat zat vreselijk tegen... De verf dekte niet in één keer... en om mijn raamkozijnen  te moeten verven moest ik ze open zetten... waar de felle oostenwind op stond... Lastig verven hoor tegen de wind in... Toen ik nog maar een paar meter moest schilderen was de verf op... Moest ik eerst weer naar Gorinchem om nog snel een blik verf te kopen... zonde van mijn tijd... Maar gelukkig waren de laatste meters om 20.00 uur ook twee keer geschilderd... Maandag kan ik gaan behangen... Vanavond dus maar een foto gemaakt van een tulp... een geschilderde gele tulp met een groen streepje... die in mijn vaas staat op tafel... om toch nog een beetje lentegevoel aan dit koude weekend te geven...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten