woensdag 14 maart 2018

Tortelen...

ook de Turkse tortels hebben lentekriebels... want wat tortelen ze erop los... Ik heb even opgezocht wat tortelen eigenlijk betekent... nou, daar zijn heel veel betekenissen voor... Kirren... knuffelen... minnekozen... verliefd doen... beminnen... trekkebekken... en dan nog alle synoniemen van vrijen... van coïteren tot rampetampen... Bij deze tortelduifjes kwam alles vanmiddag voorbij... Dat woord, tortelduifjes, heb ik ook even opgezocht... Dat zijn volgens de encyclopedie stelletjes, die permanent aan elkaar vastgeplakt lijken te zitten... die helemaal weg zijn van elkaar... die het liefst de hele dag samen willen zijn... die altijd aan elkaar zitten... gewoon verliefd zijn dus... Vrouw Turkse tortel was helemaal in extase na “de daad”... ze draaide met haar ogen...of ze flauw ging vallen... Toen ik de foto maakte schrok ze van mij en vloog ze weg... gevolgd door man tortel... Gelukkig heb ik ze niet gestoord tijdens... maar na “ het “...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten