donderdag 21 december 2017

Ons zonnetje...

En ik maar roepen dat er altijd wel wat te zien is in de polder...Nou...de laatste dagen dus helemaal niks...niente...nulla... De koeien staan op stal... weidevogels  zijn naar het zuiden vertrokken...en de hazen zijn geschoten voor het Kerstdiner...  De rest is nergens te bekennen... Het is gewoon een dooie boel in het weiland... En door dat sombere weer is er ook nog weinig zicht... Dus vandaag weer wat foto’s binnenshuis gemaakt... De mooiste is natuurlijk van ons zonnetje in huis...kleinzoon Merijn...waar ik vanmorgen op mocht passen... Die heeft geen last van winterdippen...die is altijd vrolijk...hoe hard het ook sombert buiten... Zijn vrolijkheid zorgde voor een “zonnige” ochtend voor mij... De tweede foto is van een kerstbal... Omdat ik dit jaar geen kerstboom in huis heb...heb ik de ballen maar gewoon hier en daar neergelegd...en het staat nog leuk ook...!



1 opmerking: