dinsdag 12 december 2017

Ellende...

Code rood is voorbij...er zat weer blauw aan de lucht vandaag... En omdat het ook niet meer hard waaide was het best wel een aangename middag... Goed weer dus om de kerstversiering voor buiten op te gaan zoeken in de schuur... Vanwege alle rommel die in de afgelopen zomer in de schuur beland is... was dat nog een hele toer... Voor de zoveelste keer heb ik tegen mezelf gezegd dat de schuur nodig opgeruimd moet worden... Daarna begon de jaarlijkse ellende... opgehangen verlichting waarvan de helft het ineens niet meer doet...   haspels uitrollen die net te kort blijken te zijn... een kapot kaarslampje in de kerstboomverlichting die ik niet op voorraad heb... geen stekkerdozen kunnen vinden... tyraps die net te kort zijn... en waar heb ik nu mijn schaar gelaten... Zo kan ik nog wel even door gaan... Het laatste karwei is altijd het lastigste...hoe krijg ik al die haspels...stekkers en verloopstekkers waterdicht... zodat bij regen de aardlekschakelaar er niet uitvliegt en ik in het donker komt te zitten... Het testen daarvan is nu dus wachten op de eerste regenbui...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten