woensdag 6 december 2017

Gevoel...

Zo...Sint Nicolaas is weer terug naar Spanje...de kerstversiering kan weer van zolder... Alleen het kerstgevoel is er bij mij nog niet...het moet nog groeien denk ik... Wie weet komt het dit weekend...want ze geven kou en sneeuw op... Want bij mijn kerstgevoel hoort namelijk kou... sneeuw... ijs... warme chocolademelk met slagroom...lichtjes...familie... en een kerststal... Wel heb ik vanmiddag al wat kersttakken gekocht ... voor de kerststukjes... maar voorlopig liggen ze nog veilig in de auto... Als ik ze buiten leg kunnen er katers over wateren...wat me wel eens is overkomen...en dat ik de hele kersttijd heb geroken... De rozenbottels van mijn wilde roos voor de kerststukjes zitten ook nog aan de takken...die knip ik er op het laatste moment pas af... Wanneer dat is...? Ik heb nog geen idee...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten