zaterdag 16 december 2017

Golflengte...

Langzaam aan begint het kerstgevoel bij mij wat op te borrelen... In de voortuin brandt hier en daar wat kerstverlichting... en binnen hebben de afgezaagde takken van de sierappelboom lichtjes gekregen... Ook in een klein houten boompje hangt een lichtslinger...  en er liggen lampjes in mijn vensterbanken... Dat alles kan ik door middel van één druk op een afstandsbediening van schakelstopkontakten aan en uit doen... Heeel handig... was het niet dat de overburen met hun afstandsbediening op de zelfde golflengte zitten... Dat betekent dat als de buren naar bed gaan...en hun licht uit doen...wij in het donker zitten...omdat dan bij ons ook het licht uitgaan... Ik doe het licht dan weer aan... met gevolg dat de buurvrouw ‘s morgens niet snapt waarom haar kerstboom nog brandt... Heel verwarrend dus... maar wel lachen hoor... Ik weet precies nu wanneer de buren thuis komen...vertrekken...en naar bed gaan...Morgen maar eens kijken of we een andere golflengte op gezocht kunnen krijgen...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten