donderdag 28 september 2017

Moment...

Het was vandaag buiten warmer dan in huis... Soms viel er wat regen...of druppelde het wat... Groeizaam is het wel...ik blijf onkruid uit de grond trekken... Gisteren heeft buurman boer weer veel gras binnengehaald voor de meiden...maar als het weer zo blijft kan er in oktober nog een keer gemaaid worden... Zelf heb ik vandaag niets in de tuin kunnen doen...vanwege andere bezigheden... Ook voor een foto had ik vandaag geen tijd...maar gelukkig was er vanavond weer een bijzondere zonsondergang... Het wordt misschien wat afgezaagd...die zonsondergangen...maar ik geniet hier zo van... Het is voor mij een soort meditatief moment van de dag...zittend op mijn stoeppie...genieten van de stilte...de dag overdenken...en de zon zien ondergaan... Morgen weer een nieuwe dag...!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten