woensdag 6 september 2017

Groeten uit...

Deze " ansichtkaart " toont mijn liefste...mooiste...en stilste plekje van Italie...Hier zit ik nu iedere avond naar de mooiste zonsondergangen te kijken... De eigenaren van deze geweldige plek noemen het "de mijmerkuil"... en dat doe ik dus ook...mijmeren... het liefst met een bakkie thee en een mooi boek... Gisteren had ik er ook nog muziek bij...van een zanger met een beperking...die aan de overkant van het dal zijn muzikale talenten aan ons laat horen... Eigenlijk is het geen gehoor die liedjes van hem... met grote uithalen aan het einde...maar waarschijnlijk geniet hij heel erg van zijn hobby...en dat is het belangrijkste..!

1 opmerking:

  1. Ik ben gezond jaloers op jullie Lia! Heerlijk die rust, het uitzicht, even geen druk Nederland. Dat wil ik ook! #allesopzijntijd Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen