dinsdag 22 augustus 2017

Kunstwerk...

Al een hele tijd ben ik op zoek naar "iets" om aan de muur te hangen in de serre... En laat ik nu vandaag zomaar ineens tegen iets leuks aan lopen... Het is een soort kunstwerk van goudkleurige metalen lotusbladeren met daarvoor enkele stilistische lotusbloemen...ook van goudkleurig metaal... Het was niet de bedoeling dat ik vandaag deze investering zou doen...maar ik kon dit kunstwerk niet laten hangen... Het is gemaakt in Aziƫ...en er zijn er maar drie van in Nederland...zei de verkoper... Dat moet je dan maar geloven...maar dat interesseert mij eigenlijk niet...ik vond het gewoon mooi... Inmiddels hangt "het" aan de muur en ben ik er heel blij mee... Op de foto staat ook een kunstwerk... een kunstwerk gemaakt door de natuur...en niet na te maken door de mens... Het is het hart van de Japanse Anemoon...die nu in de tuin in bloei staat...met prachtige gele meeldraden en een groen hart met stuifmeel...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten