woensdag 16 augustus 2017

Helm...

De weerman had gisteren gelijk...vandaag was een heerlijke zomerdag... Tijd om ervan te genieten had ik niet...want de zolder moest opgeruimd worden... Komende zaterdag is er in onze wijk een garage- eigen tuin- straat verkoop...en dat is voor mij een mooie gelegenheid om van overbodige spullen af te komen...Inmiddels is dus de zolder leeg...en staat mijn tuin vol dozen met spullen en weet-ik-al-wat-niet-meer...om zaterdag te "verkopen"... Op de foto staat een libel...volgens mij een heidelibel...maar zeker weten doe ik het niet... Dit schepsel landde vanmiddag in mijn tuin op een draad waar solar lampen aan hangen... Wat een vreemd beest is het eigenlijk...met dat rare grote hoofd lijkt hij meer op een prehistorisch dier... Zijn vleugels zijn wel prachtig...daar kan hij wel 60 km. per uur mee vliegen... voor een insect is dat heel snel...en als ik hem nu goed bekijk snap ik ook zijn grote hoofd... Hij heeft een helmpje op....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten