zaterdag 26 augustus 2017

Druif...

Vandaag was het prima weer voor mijn druif... Hij staat in een pot...maar zijn wortels zijn inmiddels door de bodem van de pot heengegroeid...en hij staat nu "muurvast" in de grond onder de tamme kastanjeboom... Ik heb de stek ooit gekocht bij de Goudriaanse Wijngaard Chateau du Tets...dus ik denk dat het een wijndruif is... Ik heb vanmiddag namelijk een druifje geproefd...en die was zuur...zo zuur dat het glazuur bijna van mijn tanden sprong... Maar hoe meer zon...hoe zoeter dat hij wordt... heb ik gehoord... Voor deze druif moet de zon dus tot de Kerst dagelijks schijnen om eetbaar te zijn... Zo niet...mogen de vogels ze opeten...want om nu wijn te gaan maken van deze druif is niet rendabel... denk ik...en ik wil ook geen concurrent worden van onze twee wijngaarden in Goudriaan...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten