maandag 14 augustus 2017

Gezocht...een gemeentegeit...

Vandaag maar weer een update over mijn "strijd" met gemeentewerken van Molenwaard... Een echte strijd is het niet hoor...maar toch... Al een paar jaar klaag ik over het onderhoud van de groenstrook die aan mijn tuin grenst... Het onkruid gedijt daar zo goed...dat het ook mijn tuin ingroeit...en inmiddels krijg ik de heremoes...winde...kleefkruid... en de brandnetels niet meer mijn tuin uit...ze blijven overal opkomen... Vorig voorjaar beloofde men mij dat er actie ondernomen zou worden...er zouden wat boompjes geplant worden...en de groenstrook zou gazon worden... Fijn dus...weg onkruid...! In de herfst heb ik een klacht ingediend over het metershoge onkruid dat er groeide... Wat bleek...waren ze vergeten dat daar ook nog een groenstrook was... Binnen een dag was de strook gemaaid...met weer de belofte voor aanplant van de boompjes en gras... En inderdaad...afgelopen mei heeft men op al het onkruid tuingrond gegooid...gras ingezaaid en twee vlinderstruiken gepoot... En dit is het resultaat... twee vlinderstruiken bedekt met winde... en raar grof gras dat op riet lijkt...met inmiddels alle onkruiden die er vorige jaren ook al groeiden...die genieten van de laag verse tuingrond... en zich nu nog meer kunnen uitzaaien... Conclusie: het wordt tijd voor een geit...!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten