zaterdag 11 maart 2017

Soppen en poetsen....

Er werd hier hard gewerkt vandaag....samen met manlief... We hebben de overkapping schoon gemaakt... manlief de balken...waar ik niet bij kon...en ik de rest... Ook de vlonder is met hoge druk gereinigd...ik heb nu weer een bruine vlonder...in plaats van een groene... De gele bank staat inmiddels op straat...klaar voor de stort... Hij is voor mij veel te zwaar...en moet plaats maken voor twee lichtere stoelen... Tja...de jaren gaan tellen hè....! Aan het eind van de middag was alles gesopt...de kop van het tuinseizoen is eraf... In de wetering werd ook hard gesopt...een jong zwanenpaar nam uitgebreid een bad...en poetsten hun veren... En voor het eerst dit jaar heb ik de grutto weer gehoord en gezien...ze zijn weer terug...van weggeweest... Nu is het echt Lente...! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten