maandag 27 maart 2017

Klussen...

Na een maandagmorgen met huishoudelijke verplichtingen...heb ik vanmiddag heerlijk in de tuin geklust... Er zijn wat planten verpot...plantjes gepoot...een vlonderterras schoongeboend...de lavendelstruikjes uit de border gespit...en bij de buurman gebracht... Ze stonden te veel uit de zon...en te nat... Woensdag ga ik er Hortensia's voor in de plaats poten... Tuinman Gerard kwam laat in de middag langs...ditmaal in de hoedanigheid van glazenwasser... Hij heeft het dak van de overkapping schoongemaakt...de goot even nagelopen...en leeggehaald...en gelijk even het dakraam gewassen... Morgen hoop ik de achtertuin zomerklaar te krijgen... Heb er zin in...!

4 opmerkingen:

  1. Lia, ik geniet van je blog, iedere dag weer.
    Tegelijkertijd ben ik een beetje 'jaloers' op je: omdat jij het wél kan, iedere dag even een momentje nemen om op je blog een foto met verhaaltje te plaatsen. Van geniemomentjes, van zomaar dingen die je meemaakt, van dingen en mensen die je bezighouden. Het is ook mijn intentie op mijn blog, maar telkens verzand ik weer in al die ándere dingen die ik dagelijks voorrang geef. #domdomdom
    Maar blijf me vooral inspireren met jóuw verhaaltjes. Wie weet helpt het mij om die draag weer op te pakken. En vol te houden!
    Fijne dag! In ons altijd geniemomentjes-rijke Goudriaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Florina, ik geniet weer van jouw berichtjes en foto's op Twitter...over je koeienmeisjes...en fietstochtjes...en je prachtige natuurfoto's...
    Groetjes, Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk, zo over en weer. Ook op Instagram plaats ik foto's. En je hebt me geïnspireerd om mijn blog weer op te pakken. Er staat sinds vanmiddag een concept-bericht klaar. Ik wilde het vanavond afronden en publiceren. Maar vanavond opeens een aannemer, elektriciën en loonwerker op de stoep om route uit te stippelen voor komende 2 maanden... Oeps ;-) Maar het kan nooit lang duren voor ik -ik hoop- net zo vaak als jij verhaaltjes ga schrijven.
    We houden contact!
    Groetjes, Florina.

    PS ik vermoed dat komende zaterdag Jan-Arie weer gaat zorgen voor dansende dames in de wei ;)

    BeantwoordenVerwijderen