woensdag 29 maart 2017

Korf...

Vandaag was het een stuk frisser dan gisteren...dan nog maar even nagenieten van die prachtige dag van gisteren... En dat komt goed uit...ik heb weer geen foto van vandaag... Ik ben vandaag bijna niet thuis geweest...en toen ik wel thuis was...was het inmiddels donker... Vorig jaar al hebben we een bijenkorf gekregen...en hoopte ik dat bijen...of hommels...er een nest in zouden bouwen... Helaas... geen bij gezien... Gisteren heb ik de korf op een ander plekje gezet...in de zon...en jawel hoor...er kroop een vliegend opject naar binnen... Jammer genoeg geen bij...maar een strontvlieg...zo'n groene... Hij vloog er ook snel weer uit...te donker binnen denk ik... Poes Fien vond het wel interessant ...een zoemend iets in de korf...en ging er boven op zitten...om door de opening te kijken... Dit jaar dus weer geen bijen-of hommelnest...daar zorgt Fien wel voor...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten