woensdag 19 oktober 2016

Tegenlicht...

Na een nacht en morgen met buien...kwam vanmiddag de zon weer te voorschijn... Gauw naar buiten voor een foto...en deze is het geworden... Mijn witte Japanse Anemoon...waar de zon doorheen scheen... Een beetje wazig...dat wel...maar dat komt door het tegenlicht van de zon... Tegen de zon ingenomen zeg maar...en dat mag niet... Dat heb ik ooit van mijn moeder geleerd...die fotografeerde nog met zo'n vierkant fototoestel...een soort kastje...dat ze voor haar buik hield... Ze keek dan door een klein gaatje...boven op dat kastje...met één oog...van een afstandje...naar het te fotograferen object... Als ze met twee ogen keek...stond het object er maar half op....of helemaal niet... Ik denk dat het daardoor komt dat ik zo weinig jeugdfoto's heb...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten