zondag 9 oktober 2016

Griezels...

En weer een mooie herfstdag....deze zondag... Lekker buiten zitten lezen... Tot nog toe hebben we een heerlijke herfst...mooie dagen...en koude nachten...dat slaapt weer een stuk beter.... Wel is het een herfst met ontzettend veel spinnen.... in mijn tuin en rondom ons huis stikt het ervan... Mijn ragebol is bijna versleten....alleen... ragen helpt voor geen meter....na een paar uur zitten er weer andere spinnen ... Het zijn niet mijn favoriete dieren...helemaal niet zelfs...ik vind het griezels...grote griezels... Toch heb ik er van één een foto durven nemen....wel op een afstandje hoor....en later uitvergroot... En als ik hem nu goed bekijk is het toch wel een apart schepsel...met een prachtige tekening op zijn rug... Maar voor mij blijven het grote griezels....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten