zondag 16 oktober 2016

Goudriaan...zo mooi...!

Vandaag een foto die niet door mij gemaakt is....maar door Rick den Besten...fotograaf bij Het Kontakt...de regionale krant van de Alblasserwaard.... Hij heeft deze foto gisteren gemaakt...ik vind hem zo mooi... Omdat mijn compactcameraatje deze kwaliteit niet aan kan...heb ik deze foto van Rick " gepikt "... na toestemming hoor... Ik weet dat bijna alle inwoners van ons dorp deze foto al gezien hebben...via Rick zijn Facebookpagina ...maar omdat ik volgers heb van Amerika tot Rusland en zelfs India...gebruik ik hem toch...om heel de wereld te laten zien hoe mooi ons dorp Goudriaan is...
Rick maakt trouwens geweldige foto's... vooral zijn sportfoto's zijn briljant... kijk maar op zijn Facebookpagina Rick den Besten Fotografie en zijn website www.rickdenbesten.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten