donderdag 2 juni 2016

Verloren....gevonden....

Het was een sombere dag.... geen zon.... heiig.... en soms wat miezerig.... Ik had het de hele dag koud.... zal wel aan mij liggen.... denk dat ik de warmte nog in mijn lijf heb.... Ook de noordenwind was verre van aangenaam.... Vanmiddag even naar een tuincentrum in Vianen gereden.... rode hanggeraniums halen.... mijn bakken voor de ramen waren nog leeg.... nu nog trouwens.... het was te koud om ze te poten.... Prachtig tuincentrum.... waar alle buitenplanten.... winterhard en eenjarig.... ook werkelijk buiten staan.... en op kleur.... wat hartstikke handig is... Even wat anders nu.... er drijft al weken een opblaasboot in de wetering.... voorbij de brug bij mij.... zal wel weggewaaid zijn bij iemand.... Hij ligt in de wal.... en is nu makkelijk te pakken.... zie foto.... 
Om deze dag wat op te fleuren.... nog wat foto's van mijn rode klimroos.... deze ruikt heel lekker....maar daar hebben mijn volgers natuurlijk niks aan.... jammer voor jullie....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten