donderdag 16 juni 2016

Groet...

Vorige week heb ik een foto genomen... van mijn Geranium of Ooievaarsbek... in een pot.... geërfd van mijn moeder.... Bij haar stond deze pot in de achtertuin.... ik was erbij toen ze de plantjes kocht .... Met haar verhuizing is de Geranium bij mij terecht gekomen.... mijn tuin stond toen nog vol met deze planten.... Al twee jaar staat hij nu uitbundig te bloeien op mijn terras... Vanmiddag echter zag ik iets vreemds aan deze plant.... er stond zomaar ineens één witte Geranium bloem tussen alle roze.... Vorige week nog niets te zien... en nu....zomaar....ineens... Ik denk dat er een zaadje in gewaaid is... of zo iets.... kan niet anders .... Of zou het toch een groet kunnen zijn.... van mijn moeder.... een bedankje .... voor de goede verzorging van haar plant.... Het zou mij niks verbazen....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten