zaterdag 18 juni 2016

Jubileum...

Tegen mijn schuur staat deze sitetable.... was grenen.... maar nu wit geverfd... met daarop wat memorabelen.... Het skelet met horens heeft mijn vader nog gekocht....tijdens onze vakantie....heeeeel lang geleden in Oostenrijk.... Het is ooit het hoofd van een gems geweest... De vaas heb ik op de Goudriaanse rommelmarkt gekocht... bleek van mijn zus te zijn geweest.... De witte krans heb ik van mijn lieve nicht gekregen.... die vanmiddag een feestje had....waar wij ook waren.... en weer even gezellig bijgepraat hebben.... Ook ontmoette ik daar een oude schoolvriendin....van de MULO... en na veel anekdotes opgehaald te hebben.... over klasgenoten.... leraren... en oude liefdes.... kwamen wij erachter dat het precies 45 jaar geleden is dat wij onze examens gehaald hebben.... De vlaggen...met schooltassen... in mijn straat... wapperen ook een beetje voor mij... vind ik.... want 45 jaar geleden was  dat nog niet gebruikelijk....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten