vrijdag 15 mei 2020

Nummer 100...

Hè...hè.. vanavond kwam de wind voor mij weer uit de goeie hoek... west/noordwest... Dat betekent dat de nachtvorsten weer voorbij zijn... De bloempotten heb ik vanmorgen weer naar buiten gesleept... en hopelijk nu voor de laatste keer... Vanmiddag liepen de buurmeiden weer achter ons huis... gezellig hoor... en weet je... het viel mij nu pas op dat ze ook een nummer hebben op hun achterste... Ik kijk namelijk altijd naar koeienkoppen en niet naar koeienkonten... Waarschijnlijk viel het mij nu pas op omdat er nummer 100 opstond... en nummer honderd met haar billen naar mij toe gericht was... Zou buurman boer dat nummer erop geverfd hebben...?  Dan heeft hij wel een vaste hand... het zit er strak op... dat nummer...  En wat als ze witte billen zou hebben... dan moet je met zwarte verf aan de gang... Als de meiden hier morgen nog lopen ga ik eens goed opletten hoe het zit met de andere 99...







Geen opmerkingen:

Een reactie posten