dinsdag 19 mei 2020

Binnenkant...

Door het mooie weer krijg je wel zin om wat potten te gaan vullen met éénjarige planten... De violen zijn inmiddels opgevreten door de slakken... nadat eerst de luizen huis hadden gehouden... Vanmiddag dus naar de Intratuin gereden om snel wat doodgewone Geraniums te halen en Portulaca’s... Vooral de Portulaca’s zijn prima bevallen vorig jaar omdat ze goed tegen droogte kunnen... Ooit dit jaar hopen we toch nog met de caravan weg te kunnen... en dan kunnen deze planten perfect een week zonder water... Gelukkig stonden de Geraniums en de Portulaca’s dicht bij elkaar... zodat ik rap de Intratuin weer uit kon... want bijna niemand hield zich aan de 1,5 meter... Dat kon ook niet want de paden tussen de planten zijn net breed genoeg voor twee karren naast elkaar... Je hebt dus last van tegemoetkomende mensen met karren... en je wordt ingehaald door karren... Dus het was snel wegwezen voor mij... Morgen ga ik de planten poten... Op mijn foto van vandaag mijn bloeiend Vingerhoedskruid... waarvan ik de binnenkant mooier vind dan de buitenkant... Dus heb ik die maar op de foto gezet...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten