dinsdag 6 juni 2017

Toverpioenen...

Er is regen gevallen vandaag...goed voor de tuin... Alleen jammer van de harde wind...want daar knapt de tuin weer niet van op...  Mijn gazon is niet meer te zien vanwege het afgewaaide blad van een treurwilg...die bij de overburen in de tuin staat... Gelukkig is de boom wel blijven staan...al twijfelde ik er wel een paar keer over... met die rukwinden...  In mijn bloemenvaas op tafel staat o.a. een prachtige Pioenroos... een toverpioenroos...want toen de knop open ging was hij koraalrood...en nu na een paar dagen is hij lichtgeel... Het is de Paeonia Coral Sunset...in 1965 speciaal gekweekt voor de verkleuring... Het verkleuren zit dus in zijn genen...las ik op de site van een pioenkweker... Jammer...ik dacht dat er een toverfee langs geweest was...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten