donderdag 29 juni 2017

Buurtkat...

Ik weet niet van wie deze buurtkat is...er lopen meerdere rode katten in de buurt...maar ik zie hem nu vandaag al voor de derde keer voorbij lopen met een muis in zijn bek... Het is niet te hopen dat hij thuis een kattenluik heeft...en met muis en al naar binnen kan...want dan is het waarschijnlijk een bloedbad daar binnen... Hij heeft gewoon in het weiland een muizennest gevonden...en gaat daar een paar keer op een dag "shoppen" ... Arme muizenfamilie... best triest om drie familieleden op één dag te verliezen...

2 opmerkingen:

  1. Oei, lijkt verdacht veel op één van mijn poezen.Hou um tegen.......... Gelukkig nog niks binnen gevonden. Magda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik moet weer's glimlachen om je prachtige manier van schrijven en je scherpe observeren. Dank je wel voor dagelijkse schrijfsels. Na je fijne vakantie weer terug in ons mooie dorp waar je de dames van Jan-Arie weer dichtbij ziet, je tuin weer vol ziet met prachtige bloemen (en vast ook onkruid) en gewoon weer 'je thuis voelt'.
    Ik lees het met plezier Lia.
    Groetjes, Florina.

    BeantwoordenVerwijderen