maandag 19 juni 2017

Stil en verlaten...

Vanmiddag zijn we door de bergen naar Vieste gereden...een prachtige plaats op het puntje van dit schiereiland...Ik had deze plaats al op de tv gezien omdat het een finishplaats was van de Giro d'Italia... Je kan trouwens goed merken dat de Giro hier geweest is....alle doorgaande wegen zijn opnieuw geasfalteerd... een unicum voor Italie... Het is maar goed dat er remmen zitten op onze gehuurde auto...elke keer als ik iets moois zie roep ik stoppen... even een foto maken... Ook deze bloem moest op de foto...nog nooit gezien en ik weet dus ook niet hoe hij heet... Na de pranzo...lunch...zijn we een poosje naar het strand geweest... Omdat de Italianen werken...en de kinderen nog op school zitten...waren we bijna de enigen die er waren...hoewel het 26 graden was... Ik heb de hele middag het liedje in mijn hoofd gehad van " Aan het strand stil en verlaten "... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten