vrijdag 19 mei 2017

Lusthof...

Hè hè ...eindelijk...ik heb weer een woonkamer...ik kan weer zitten... Nog wel tussen de volle verhuisdozen... maar het begin van het einde is in zicht... Vanmiddag zijn de plinten op de muur gezet in de woonkamer en serre... In de keuken en gang moeten ze nog komen...maar omdat ik het zo zat was om te "kamperen" hebben we vanavond al de container leeg getrokken...en staat alles weer in huis... Het uitpakken kan beginnen... Vanavond snel nog even een foto gemaakt van de wilde Roos...die nu bloeit... Een eenvoudige roos met maar vijf rozenblaadjes... maar wel met heel veel meeldraden... Een lusthof voor de hommels en bijen...

3 opmerkingen:

  1. Oh heerlijk, je hebt weer uitgepakt! En dat nu ik ga inpakken... Oef!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou heel veel sterkte... je bent constant dingen kwijt...zoals een rolletje plakband dat je even nodig hebt...pfff...ik vond het een drama... en dat alleen maar voor een nieuwe vloer... Voor jullie is het waarschijnlijk nog erger...een grote verbouwing... Heel veel sterkte...en ben je het erg zat...de rommel...kan je altijd een bakkie komen doen...!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Herkenbaar van het plakband! Ik probeer zo georganiseerd mogelijk te doen, ook ivm met mijn hoofd (tia). Best lastig nu we vooralsnog in twee gebiedjes leven: de keuken staat inmiddels compleet in de stal, dus daar koken, afwassen, wassen etc. Maar we eten nog lekker in de woonkamer en zitten daar 's avonds. Dat is na deze week dus ook over... Dan voor zeker 4-5 weken compleet in de stal-keuken wonen. En als ik het zat ben en om een praatje met een ervaringsdeskundige verlegen zit: dan weet ik dat ik bij jou welkom ben! Dank je wel!
      En jij lekker nu plantjes kopen voor in de bakken en volop genieten van je vloer, je mooie tuin, de polder met koeien van Jan Arie en alles wat groeit en bloeit!
      Groetjes Florina.

      Verwijderen