woensdag 31 mei 2017

De Natuur...

Vandaag was een mooie dag...zeker vanmorgen... Vanmiddag kwam de wind weer uit de noordhoek en koelde het wat af... en werd het uiteindelijk goed tuinierweer... De groene kliko's zitten al weer vol met snoeihout en uitgetrokken winde... want die blijven maar opkomen en groeien... Ik denk wel een halve meter per dag... De bloem op de foto is een geranium of ooievaarsbek... In mijn vroegere wilde tuin stonden alle soorten en maten geraniums...deze heb ik bewaard en verplaatst naar mijn wilde zijstrook... Het is maar een klein bloemetje...van 1,5 cm doorsnee...maar ik heb hem uitvergroot en dan blijkt hij een waar kunstwerk van de natuur te zijn... Elk bloemblaadje is hetzelfde... het lijkt wel of hij geschilderd is...met een wit hart...overlopend in paarse aders en met een fijn geaderd randje... Ik krijg steeds meer waardering voor de Kunstenaar die deze bloem gemaakt heeft : De Natuur...!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten