donderdag 18 mei 2017

Clematis...

Na de hitte van gisteren kregen we een natte nacht... wat voor de tuin een verfrissend regentje betekende... En ineens staat er een Clematis in bloei...gisteren nog geen bloem te zien...alleen maar knoppen... en nu bedekt met prachtige paarse bloemen... De hommels en bijen hebben de bloemen inmiddels ook ontdekt...of geroken... het was vandaag een heel gezoem rond de plant... Ik vraag me nu af: zou het door de regen komen dat hij is gaan bloeien...of was het gewoon tijd voor de knoppen om open te gaan... De natuur verwondert mij steeds weer....

1 opmerking:

  1. Prachtig zeg! En de natuur is inderdaad wonderlijk. Gaat haar eigen gang. Zo zag ik vandaag voor't eerst rode klaprozen ergens in Giessenburg. Lees ik op Twitter dat iemand ergens in Limburg vandaag voor't eerst een rode klaproos zag in de berm.
    Was het gewoon de tijd gisteren?
    Zeg het maar.
    Fijne dag Lia. Ik vind je stukjes iedere dag hartstikke leuk om te lezen. En vaak zo herkenbaar.

    BeantwoordenVerwijderen