maandag 12 december 2016

Rare vogel...

Weinig zicht vanmorgen op de polder....het somberde...dus zijn er ook weinig vogels te spotten voor mij... Ja...alleen toen een paar keer deze grote vogel over vloog...toen vlogen hele koppels eenden en ganzen de lucht in... Waarschijnlijk  schrokken ze zich rot van deze zwaar brommende...en klapperende transportlegervogel... Ze zaten wel erg laag ook hoor...ik denk dat ze ook last hadden van het mindere zicht... Het schijnt dat er deze week een legeroefening in de Waard is....dus we zullen ze wel meer zien...deze rare herriemakende vogels.... Mijn kerststukje heb ik opgesierd met afgeknipte bloemknopjes van mijn Skimmia...niet te veel...hij is namelijk op zijn mooist...als hij in de Lente in bloei staat...maar dat duurt nog even....eerst maar genieten van zijn knopjes....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten