maandag 5 december 2016

Kattenwak....

Een heerlijk begin van de week...vorst en veel zon... Sint moet vanavond goed uitkijken op de daken...het kan wel eens glad worden... Morgen mag hij gelukkig weer naar huis...met zijn Pieten.... eindelijk weer rust voor hem...voor zijn Pieten...en voor mij....en voor iedereen die al die pietendiscussies .... net als ik... spuug zat zijn....!  Mijn vijver in de tuin heeft ook een wak... een kattenwak...want mijn katten willen alleen maar regenwater...slootwater...of uit mijn vijver drinken....Een klein fonteintje zorgt dat de vijver niet dicht vriest...tot nu toe dan... Ben benieuwd...of het ook nog werkt...bij strenge vorst... Zo niet...gaan mijn katten waarschijnlijk dood van de dorst....want ze vertikken het om kraanwater....kattenmelk...of iets anders te drinken.... Gelukkig is dat nu nog niet aan de orde...en als het echt streng gaat vriezen...hak ik wel een bijt...net als vroeger...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten