vrijdag 2 december 2016

Buurman boer...

Ik kijk de laatste tijd weinig meer naar de tv...ik kan er niet meer tegen...al die ellende...en ellenlange discussies van mensen die het allemaal beter weten...en niet naar elkaar willen luisteren.... Maar gisteren heb ik wel gekeken...buurman boer kwam op het nieuws...hij is één van de initiatiefnemers van de laarzenactie...  Ook mijn gezellige buurmeiden kwamen in beeld...en daar ging het nieuws ook over... Helemaal begrijpen doe ik alles niet...maar het schijnt met een fout van de minister te maken te hebben... geloof ik...en met mest...en fosfaatrechten...en vervuiling van sloten... En dat komt allemaal door de koeienmeiden...zegt men....die zijn er te veel.... Als de minister zijn fouten niet heel snel goedmaakt...moeten bij buurman boer 40 buurmeiden verhuizen...naar het slachthuis... VERSCHRIKKELIJK ...!  Snappen doe ik het dus niet...want de sloten zijn hier nog nooit zo schoon geweest als tegenwoordig...er groeien de prachtigste waterplanten in... je kan tot op de bodem kijken...en het stikt van de vis... Ik vind...en hoop maar...dat de buurmeiden mogen blijven.... weilanden zonder koeien dat kan en mag niet in Nederland...Koeienland...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten