dinsdag 12 juli 2016

Sparkle...

Wat een water is er weer gevallen vandaag... de hemelsluizen stonden vol open.... en ohhh... wat heeft de tuin daar onder geleden.... De Hortensia's Annabelle, waar ik gisteren over blogde, liggen inmiddels helemaal plat... over mijn tuinpad heen... te zwaar geworden van de regen.... Hopelijk is er nog wat te redden als ze opgedroogd zijn....zo jammer.... Op mijn schaduwterras staan twee potten met een nieuw soort eenjarige hang Begonia.... Sparkle heten ze.... wat fonkelen of schitteren betekent... Ze doen hun naam zeker eer aan... ze kunnen tegen zon... schaduw ... en de regen... bloeien prachtig door.... vanaf mei tot oktober... goed vertakkend... en de kleuren blijven mooi, ze vervagen niet.... Ze zijn er in het wit...roze...en rood... De ideale tuinplant dus... Vroeger vond ik Begoontjes ouwbollig.... net als Afrikaantjes.... maar deze nieuw ontwikkelde Begoon mag blijven van mij....!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten