zondag 31 juli 2016

Kampement...

Afgelopen nacht hebben kabouters hun kampement opgeslagen op mijn gazon.... En waar kan je beter vakantie vieren dan in mijn tuin.... doe ik tenslotte ook.... En als ze morgen wat tuinklusjes voor me doen ben ik hartstikke blij.... dan mogen ze heel lang blijven... Vanmiddag hadden we best redelijk weer... heb zelfs in de zon een bakkie thee kunnen doen... Jammergenoeg waren de kabouters niet thuis... een dagje uit denk ik.... zag niemand bij hun huisjes.... anders hadden ze ook een bakkie thee van me gekregen.... Morgen maar een nieuwe poging wagen....

1 opmerking:

  1. wij zaten ook in een tuin bij jullie in goudriaan aan het water heerlijk in de zon het enige rest.in goudriaan.
    groeten van Koen Holdiga oud collega van gerrit doe hem de groeten !

    BeantwoordenVerwijderen