woensdag 27 juli 2016

Pijlkruid

We begonnen de dag met zon.... en eindigden met regen.... En dat was hard nodig.... regen.... want oh wat is de grond in de tuin droog.... Mijn gras is wel 10 tinten groener geworden... De temperatuur zit nog boven de 20 graden.... en met het getik van de regen.... zittend onder de overkapping... was ik weer even op vakantie.... net als vroeger in mijn tentje... Omdat het vandaag wat nattig was een foto van een waterplant in de wetering... Pijlkruid.... die nu in bloei staat.... Vanmorgen heeft het waterschap de wetering wat opgeschoond.... was nodig....vorige week stonden er grote groene blazen op het water van rottende algen.... Gelukkig heeft de meneer in het bootje deze Pijlkruidplant en mijn Waterlelie laten staan.... vind ik hartstikke tof van hem....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten