donderdag 5 mei 2016

Tuttelen....

Wat een zonnige Hemelvaartsdag cq  Bevrijdingsdag was het vandaag.... als je maar uit de wind en in de zon zat.... Anders om... in de wind en uit de zon was het niet te doen.... koud zelfs....  Maar ik heb heerlijk getutteld in de tuin... de nieuwe lavendel is gepoot..... bloempotten zijn geleegd en opnieuw gevuld ... manlief met zware voorwerpen laten sjouwen.... en veel mokken thee gedronken in een luie stoel.... Raar Goudriaans woord weer....  maar de stoel was gewoon een gemakkelijke stoel en ik was lui... Deze kikker in de vijver lag in de zon op te warmen.... hij drijft op het water... ik denk door zijn zwemvliezen.... Sinds de vernieuwde vijver is hij de enigste bewoner....ik zoek dus gezelschap voor hem of haar.... Als iemand dus kikkerdril of kikkervisjes heeft.... breng maar bij mij....!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten