maandag 9 mei 2016

Kinderloos

Terror eend is al weer een paar dagen terug.... alleen is ze niet terror meer maar heel verdrietig.... denk ik.... Nadat ze met haar kroost de sloot ingesprongen was... was ze na twee dagen terug.... zonder kroost....geen idee waar haar kuikens gebleven zijn.... Opgegeten...? Maar acht stuks in twee dagen is wel raar.... Een Facebook vriend, die aan de zelfde sloot woont, meldde dat er bij haar een eend zwom met 19 kuikens.... misschien zijn "mijn" kuikens met de verkeerde moeder meegegaan.... 19 eieren passen toch niet onder één eend...? Nu zit terror eend dus de hele dag in mijn tuin te treuren... zodra ze de sloot opzoekt zitten er gelijk drie tot vijf woerden boven op haar....ook in mijn tuin als ze de kans krijgen... Haar eigen woerd laat dat nog toe ook... wat een lulletje.... doet niks... Dus ren ik nu met de bezem de hele dag achter woerden aan... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten