maandag 23 mei 2016

Bermen

Gisteren vertelde ik al iets over de nog besneeuwde bergtoppen.... We wilden ze toch iets meer van dichtbij zien....en zijn met onze gifgroene Panda de bergen in gereden.... Wat een prachtig gebied is het hier... een beschermd natuurgebied.... met de mooiste bermen langs de weg, die ik ooit ben tegen gekomen ....volledig bedekt met wilde bloemen.... Manlief bestuurde de Panda.... en als ik riep " stoppen " trapte hij op de rem....stapte ik uit....om foto's in de berm te maken.... Één keer trapte hij zelf hard op de rem.... voor een grote lange zwarte slang.... die lekker op het warme asfalt lag... We dachten dat we hem overreden hadden....zijn nog terug uit gereden... maar hij was al weg... net zo hard geschrokken als wij.... denk ik... 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten