vrijdag 11 december 2015

Sentiment

Gisteren binnen de kerstboom opgetuigd.... Vanmorgen lag de eerste kapotte bal onder de boom... Zouden de katten gevoetbald of gebasketbald hebben ... Als dat zo door gaat heb ik met Kerst geen ballen meer in de boom.... Vanmiddag was ik in het oude Gemeentehuis van Goudriaan....er was een gezellige kerstmarkt ....ten bate van ons Roparun Team 135.... 41 jaar geleden zijn we hier getrouwd... en omdat manlief al thuis was en ook even binnen kwam lopen, hebben we de foto van 41 jaar geleden op de trap over gedaan.... Ook heb ik vanuit het Gemeentehuis een foto gemaakt van de straat waar ik tot mijn twaalfde jaar gewoond heb....in die tijd ook is het Gemeentehuis gebouwd....volgend jaar wordt het afgebroken....jeugdsentiment.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten