zaterdag 19 december 2015

Geheim

Rond de middag zag ik in het weiland wat beweging.... er stond een auto....en ik zag drie personen....en een gele parasol..... Het kon niet anders....of ... dit waren de bandleden van onze wereldberoemde local band " Sunset Yellow " ..... Snel mijn camera'tje gepakt....daar kan ik gelukkig mee inzoomen....en ja hoor.... het waren Jan....Gerjan.....en Ottojan....eh...bert.... Ik zag een camera op statief....de gele parasol... er werd met een trap gesleept....en er werden gekke pasjes gemaakt.... Ik was dus getuige van geheime opnames .....misschien van een nieuwe cd... of een album....of kerstgroeten..... Spannend....!!  Ook ik heb dus geheime foto's gemaakt van hun geheime opnames... Nu nog de Privé bellen....ben benieuwd wat zo' foto waard is.... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten