zondag 6 december 2015

Begin

Gisterenmiddag een begin gemaakt met de kerstversiering voor buiten..... Ik ga proberen om van ons stoephok een lekkere lounge plek te maken.....met kussens....plaids....een kerstboom....kaarsjes....en een vuurtje.... Manlief heeft geholpen om de ijspegelverlichting op te hangen.... het begin is er.... en vanavond mochten ze branden....Omdat kind één gaat samenwonen heeft ze nu een kunstkerstboom over.... die heb ik gekregen...  en komt nu dus op het terras te staan...  Ik zoek alleen nog een idee voor een lekker warm vuurtje .... een vuurkorf is geen optie....er liggen namelijk kunststof vlonderplanken....en ik ben bang dat die smelten ... Oorzaak : het stookgedrag van manlief.... Dus diegene die een goed idee heeft kan het aan mij melden....( manlief binnen houden is dus geen goed idee ) ....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten