zaterdag 12 december 2015

Het vriest...??

Vanavond om half negen gingen de lichten aan.... in de grootste staande kerstboom van de wereld.... de Gerbrandytoren ...zo heet de zendmast van Lopik.... en hij staat in IJsselstein.... Heel verwarrend....Met mijn kleine camera'tje is hij eigenlijk niet te fotograferen.... Voorlopig weer elke avond een prachtig uitzicht ....samen met mijn eigen buitenboompje .... Toen ik net mijn i-pad aanzette, kreeg ik een raar bericht in beeld.... HET VRIEST.... snel naar buiten....mijn potplanten afdekken.... Daar waaide ik bijna uit mijn hemd....en het regende.... en het voelde helemaal niet zo erg koud aan...... Binnen even het weerbericht opgezocht... en die gaf MIN 3 aan....maar dan moest het eigenlijk sneeuwen....of ijzelen.... Volgens mij zijn ze in de Bilt behoorlijk van het padje.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten