zondag 25 november 2018

Waan...

Zodra de weerman nachtvorst op geeft... loop ik weer te slepen met potplanten die niet van kou houden... ‘s Avonds naar binnen... en overdag weer naar buiten... een heel gedoe ... Dat was ik dus al gauw behoorlijk zat en daarom liet ik de laatste dagen de planten gewoon maar in de kamer staan... op de vloerverwarming... Planten hebben dat al snel door... dat ze lekker warm staan... want vanmorgen stond ineens mijn Afrikaanse Iris in bloei... Die dacht waarschijnlijk dat hij geremigreerd was... dat hij terug gegaan was naar het land van herkomst... Zuid-Afrika... want daar begint nu de warme zomer... Ik laat hem maar in die waan en ga een grote pot op zoeken om hem in te zetten... zodat hij deze winter in de kamer kan blijven staan... Ik vind het wel gezellig een zomerbloeier in de winter... 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten