dinsdag 6 november 2018

Bieb...

Op deze voorjaarsdag was het tijd voor de grote schoonmaak... Nou is het natuurlijk november en dan noem je " de schoonmaak " naar moeders begrip natuurlijk " de uithaal "... maar voorjaarstemperaturen hadden we wel... Dus vandaag aan de uithaal... en dit keer was De Theewagen aan de beurt... Na een druk bezocht seizoen was dit wel nodig... En... De Theewagen is vanaf vandaag uitgebreid met een soort bibliotheek... waar je boeken kunt lenen... ruilen.. of gewoon meenemen...  En dat alles voor nop... niks... niente... Zo kom ik van mijn overtollige boeken af... en help ik anderen aan een paar uur leesplezier... Alleen misschien één nadeel... er staan nu nog alleen maar romans... feel-good boeken zeg maar... Bij mij moeten boeken namelijk altijd goed aflopen... moeten ze elkaar " hebben" aan het eind... zeg maar... Zielige boeken kosten mij namelijk mijn nachtrust... De Theewagen is altijd open en je mag zo naar binnen lopen en uitzoeken... Eventueel kan je ook gaan zitten... kacheltje aanzetten... bakkie zetten... en lezen... 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten