maandag 26 november 2018

Somber...

Het was een sombere donkere maandag... om 16.00 uur had ik al een lampje aan... Tijd om er aan te ergeren had ik niet... ik had vandaag een sopdag... Het was weer tijd om de benedenverdieping schoon te maken... en ik haat dit domme werk...  Want volgende week moet het weer gebeuren... Ik snap niet dat er mensen zijn die huishoudelijk werk geweldig vinden... die er helemaal voor gaan... Gelukkig zijn we allemaal niet hetzelfde... Tussen wat vuile emmers sop door heb ik deze foto gemaakt... de vinken zijn weer terug in onze tuin... Alles wat de andere vogels van de voederplank laten vallen... scharrelen de vinkjes bij elkaar... Het vinkje op de foto is een mannetje... de vrouwtjes zijn wat somberder van kleur... grijs-groen... en hobbelden wat achter de mannetjes aan... Op gepaste afstand... dat wel... de restjes van de restjes waren voor hen...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten