maandag 24 april 2017

Ordinaire wolk...

Deze week zijn mijn blogjes wat korter dan anders...vanwege tijdgebrek... Volgende week krijgen wij een nieuwe vloer op de benedenverdieping... dat betekent dat de hele benedenverdieping leeggeruimd moet worden...alles moet eruit... Voor ons huis...op straat...staat nu een container... waar alle meubels in opgeslagen moeten worden... Vandaag heb ik al wat kasten leeggeruimd...en wat een zooi kom je dan tegen.... Ik heb mij nu één regel opgelegd: alles wat ik het afgelopen jaar niet gebruikt heb...gaat weg...dan heb ik het dus niet echt nodig gehad... Vanmorgen heb ik deze foto gemaakt...van een gewone wolk...waarachter de zon schijnt... Wat een kleurschakeringen...van donkergrijs naar helder wit... En wat een prachtig natuurverschijnsel... een ordinaire wolk...
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten