maandag 3 april 2017

Bloesem...

Na een sombere ochtend volgde er een zonnige middag... Een prima middag om nog wat tuinklusjes af te maken... Ook vanavond nog heerlijk in de tuin gerommeld... tot het donker werd... In de voortuin staat mijn perenboompje in een nieuwe...grotere pot... uitbundig te bloeien... Als elk bloemetje een peer wordt...kan ik de komende herfst wel naar de veiling... Nu maar hopen dat er geen nachtvorst meer komt...want dan moet ik heel de nacht het boompje nat staan sproeien... Dat doen fruittelers ook...maar die hebben een sproeiinstallatie...maar ik niet... Dat wordt dus sparen...voor het volgende jaar... haha... Gelukkig is de bloesem voor mij het belangrijkste...het eerste voedsel voor de bijen... Voor peren ben ik trouwens allergisch... die zijn voor de vogels... als die er eventueel aan zullen groeien...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten